PRN Negeri Sembilan pun berpihak kepada BN.
Nak buat macamana... pilihan rakyat N9 juga.
Walaupun agak frust dan sedih, tapi bak kata penyokong 🔺 , kita dah biasa kalah.. dah biasa.
Tapi sedih la... orang yang boleh buat kerja.. cari dana, ekonomi untuk negeri yang telah terbukti..masih jugak tak dipilih.. aku yang frust.. walaupun bukan dok kat sana.. tapi tu laaa...
Nak buat macamana...
Orang baik. Jaga amanah. Tiada rasuah. Malangnya koruptor sudah menang di N9.
Pengundi yang pilih.
😔😔
*copy & paste from FB
💪🏼💪🏼💪🏼💪🏼

0 comments:
Post a Comment