Xtvt Coti


Last week, mmg penat giler la. Ada jer xtvt dgn adik bradek, sepupu sepapat...

25hb Dec '09:
cuti X'mas takde kemana-mana pun... malam nye cuma g wedding Nally... best pren aku time skolah. Pegi pun tak lama, crowded giler. MP pun tak dan makan, ada jugak kengkawan aku yg lelain tak makan. Just say hi, kasi adiah... balik! cantik tak Haznally Ab. Latif:
(ada roper katy ibrahim ker sofia ibrahim? ehehehee)

*gambar ni aku cilok dr fb eyma... hahahhaa.. klu eyma tau, kompom marah kat aku.. jgn marah aku yer eyma, aku tak sempat nak snap gambar masa dia.. sibuk dgn anak2 daa.. hhhehehe...


26hb Dec 09:

Pagi lagi dah bersiap nak ke Meru plak... majlis tunang mely. Since MP keje, aku ler kena handle anak² bertuah. Sib baik akak & anak buah aku ada.. klu tak, mmg haru giler. TQ kakak iman. Layan gambar kat fb akak aku.. pasal dia jer yg rajin jadi photographer kurang bertauliah.. hehehehe GAMBAR @ MERU



Malam nyer ingat nak lepak kg baru, lepak2 dgn cousin yg mari dari Johor... abob plak ajak meronggeng ke Putrajaya.. saje jalan tengok lampu... since MP pun sibuk mengajak nye... aku gagahkan jua ler.. layan gambar kat fb akak aku jugak yer... LAYAN GAMBAR PUTRAJAYA



27hb Dec 09:
Kengkonon plan nak g main bowling dgn kazen², pepagi dah si Safidah call... jom jeram!!! Lebih kurang 11.++ a.m smpi jeram... apa lagi, gedebossss....

GAMBAR EDISI SAFIDAH

GAMBAR EDISI NOMIE

Ajegiler nye dah penat gedebosss di siang hari, malam nye kitaorg yg kazen-kazen & cucu melayankan Atok Amie g main bowling plak… lepas magrib semua siap² ke Flamingo plak… layan bowling 2 frame… sudah nye pukul 11 lebih kor… tak larat dah aku nak melayan diaorg sumer g NZ plak “mengeteh”… klu tak, mau balik kul 1 pagi… haru…((tunggu gambar lagi dgn NOMIE.. ish!))

Tapi syiok ler… pasal melayan kazen2 & makcik aku yg tak setahun sekali tu balik KL kan…. Lain kali nnt kita buat reunion lagi… rajin-rajin balik KL yer Wati… hahahhahaaa

0 comments: