Adib @ school.

4hb, gi bawak adib masuk skolah. Memula ok jer... masuk skolah. excited jer dia. tapi bila dah ada 3-4 budak2 yang start menangis... dia pun cuak. (anak aku tu badan jer besar, hati kecik beb...) start dari situ, smpi la hari nie, buat hal. tak moh pegi skolah. smlm aku terpaksa EL, dok temankan dia dlm class. haru betul la. hari ni plak, pagi2 dah muntah, cirit... atok hantar jugak pegi skolah. tapi atok ckp, muka unhappy jer... asik baring jer... susah hati aku... tadi mama call, ckp kesian tengok dia tido awal. melepek jer lepas balik skolah nie. aku plak ikut sedih kat opis ni ha... terpaksa ler mlm ni bawak jumpa nenek kompang, mintak dia ada semangat nak pegi skolah. kesian anak aku....

mula smpi skolah, elok jer lagi..

pun ok lagi masa nie


dah start srh atok tunggu plak dah...

time aku plak tunggu kat blakang class... dia dah start moody. duduk pun dgn girls, pasal nak dekat dgn mummy....

0 comments: