9 Nyawa

Yeah~yeah... beli buku baru.. w/pun bukan latest book from RAM, tapi puas hati jugak la.. blm start baca lagi buku nye ponn... tengah ambik mood... aku tengah target Tetralogi Bagaikan Puteri [Bagaikan Puteri, Cinta Sang Ratu, Hijab Sang Pencinta & Cinta Sufi] ...gilo kau... 4 biji buku tuh... sabar hati.. sabar... ada rezeki, nnt aku update yer...



Tajuk : 9 Nyawa
Pengarang : Ramlee Awang Murshid
Penerbit : Alaf 21 Sdn Bhd
Mukasurat : 512 Halaman

INTAN SURYANI
Berkali-kali dia koma dan kemudian sedar semula... menyebabkan mamanya percaya bahawa dia mem punyai 9 nyawa berdasarkan sebuah mimpi. Dihitung jumlah ‘nyawa’ yang diambil daripadanya, lalu mengundang trauma. Sungguh dia tidak percaya... ketika koma, rohnya menyaksikan jasad sendiri yang terbujur kaku.

HAKIM
Si buta lagi yatim piatu ini menyara adiknya dengan penuh tanggungjawab. Hatinya sungguh luhur. Sesiapa saja akan terusik melihat keikhlasannya. Anugerah TUHAN... mata hatinya lebih ‘celik’. Dia bisa mendengar suara mereka yang berada di sempadan, antara hidup dan mati. Mereka berdua bertemu jua... di alam paranormal. Pertemuan itu merungkai sebuah kisah di sebalik cerita. Kejutan demi kejutan yang tidak disangka-sangka ter ungkai. Dan satu persoalan lain pula muncul - mengapa mereka tidak dipertemukan lebih awal?


0 comments: