Dalam Hati ada Taman Astakona

Lately ni, hati aku cepat sgt tersentuh... (sblm ni pun mcm tu jugak) tp skrg nie lagi haru la. Klu tengok muvee, cerita, drama yang menyentuh hati, cepat jer mengalir ayor mate aku nie ha... tah apa pasal tah nye... mungkin faktor umur agak nye.. huhuhuhuu...(mak dah tuo ker??)
Last week, (pasal umah kat kepong takde astro kan, layan siaran pree je la) aku tertengok 1 cite tamil tv2,best plak. yg tak best nye... sad ending tuh... dan-dan tu la air mata neng nyatimah aku pun keluor... pergh!!! touching plak ... sib baik en.somie tak nampak, (pasal aku tengok tv dlm bilik jer,) klu tak mau kena gelak gulin-gulin dgn dia kan...
Tu tengok cite tamil leh nanges, blm lagi cite melayu, cina, hindustan.... hehehee... abis, dah kata 1 Malaysia! ahaksss!!!
(mungkin aku jadi sensetip menjak anak sulungku dah tinggalkan aku lebih awal, jiwa aku pantang jer tengok kes buang bayi, aniaya kanak2, dan mcm2 lagi... even aku tengok anak-anak yang down syndrome pun aku blh nanges...blm lagi yang kena mcm2 penyakit kronik tuh... ishhh... tak blh tahan hati nie.. memang hati pink sungguh la)

Muhammad Adam bin Nazzarul Zaid, mami rindu sama abang ... nanti tunggu mami & babah & adik-adik dipintu syurga yer sayang... sayang abg sangat-sangat!!!

1 comments:

fidah said...

sekurang2nya dah ada yang menanti ko disana.. mendoakan ko.. insyallah...