I-City

Akhirnya sampai jugak kat sini. Ari tu pegi, tak singgah... pasal budak2 dah tido dlm keta.

Last week, wedding Aidil. So, semua kaum kerabat Hj.Sahlan & Co. berkampung d' kg.baru.. aku & anak beranak tak join pun pi mengantar ke Kuala Kubu Baru (Aris & co. semua pegi except Papa Rizal keje) Aku melepak seharian di kg. en.suami... (hahahahhaa)

Malam nye diaorg plan main bowling, then jenjalan ke I-city. Memandangkan aku bawak MIL ke gerai Shida di MidTown Jln Ampang, takkan plak aku nak join. apa pulak ckp MIL aku kan... udah le last week ke Johor pun dia tak tau... bertuah betul en.suami!!!

itu tu tak ckp dgn budak sehat yg semua antie & uncle dia pi main bowling, klu tak.. mau meroyan anak aku tuh...

Lepas dapat tau yg semua ke I-city, melalak la budak sehat kat umah pukul 12 tengah malam. Nak jugak ke sana. En.suami mcm malas jer nak layan, tapi dah alang² semua ke sana, dia pun mengagahkan diri la jugak. Angkut la little lu'lu yg dah enak tido... Smpi sana, dlm pukul 1 pagi jugak.. dlm ati aku berdoa la, agar dpt la kitaorg masuk.. memang rezeki budak sehat la. I-city tutup pada pukul 4 pagi pada hari iteww... yahoooo... seronokkk!!!



0 comments: