Jam tangan...

Last week en.suami dengan baik hati telah membelikan jam tangan buat isteri dia... (itu pun setelah isteri dia mintak daaa...) 
saya cuma punya 3 utas jam tangan sahaja...umur jam Guess saya dah 10 tahun, Adidas dah 8 tahun, G-shock plak baru 4 tahun.. sekarang cuma tinggal G-shock jer yg masih bernyawa. yg lagi 2 tu dah tak berjalan. takkan le klu ke opis saya nak guna G-shock kan.. tak molek boh!!!
aku plak tak ngam hoo klu beli yang murah tuh...(bukan ler berlagak, klu beli jam 10hengget tu cuma bertahan tak sampai 2-3 minggu, kompom kiok. tu yg malas nak beli tu...)
ingatkan saje nak survey jer kat kedai tuh, tapi en.suami srh try & tengok. dan pulak nye kedai jam itu buat sale akhir tahun kan.... terus dia kata 'OK'!!! aku pun yahOOOoO. 

hehehe.... meh sini sayanggg... tolong berkhidmat untuk saya selama mana yang mampu yer.... 
welcome en.casio...

cantik tak jam baru saya... hehehehee... poyo!!! bluwek...


0 comments: