Surprised!!!


Nengok gambo tu, muka terkujut tak? ngeh!ngeh!ngeh!!!
tak sangka plak diaorg plan semua nie. memula aku ada gak rasa yg diaorg akan buat sesuatu, tapi hati kata mcm tak kut. selalu nye Ain yang jadi master plan nye. skali en.suami kata dia nak pegi sana-sini dengan abob... so, mmg kompom la tak de buat apa-apa nie... (dlm hati rasa frust la jugak kan... hehehheee)
TAPI.... pagi sabtu tu rasa pelik lak, bila en.somie kata bawa baju anak² yang elok-elok sket. kata nak bwak pi makan nasi arab.. aik!!! dah pelik. tapi diamkan jerk. aku pun terus ke opis... anak² & en.somie ke umah tokmak.
dah petang², en.somie sibuk ajak pegi tengok org main heli kat melawati ler... pegi pasar malam ler... pegi mcm² ler... dah makin pelik. sudah nye ajak pegi umah makla poie ambik baju melayu skolah abg. makla plak bersiap² tengah menggoreng makanan kata nak ke rumah kak som... aku pun cecepat le ajak semua balik umah tokmak.
smpi umah tokmak plak, mama & abah dah pegi kenduri, adik beradik yang lelain kemain semua dah dressing baek... semua kata nak keluar. fuhhh!!! tak penah² memasing dress up bagai nak rak. ateng sibuk ajak ikut pegi karaoke. aku plak yg sibuk ajak g umah ain. kata uncle rizal tak sihat. kena chicken pox... memasing buat derk jerk. mencicit dah keluar. hampeh!!!
anak-anak sibuk mengajak nengok tengok konsert maulid kat au5... skali pusing, terus en.somi kata takde parking. lg hampeh!!! terus memonong ke wangsa walk. (pelik lagi!)
masuk ke superstar karaoke, rupa² semua dah berkumpul kat situ. yg sakit chicken pox pun ado...camno tuh?
nengah ain berduet dgn tok laki nye, terus tukar lagu happy besday... aha!!! surprise utk aku daaa... oleh kerana birthday aku sama dgn date dgn farhani... maka nya kami bergotong royong meniup lilin & potong kek sesama... yehaaaa!!!
diaorg berjaya menSURPRISEDkan aku. hahahahaa.. sampaikan aku dok ckp yg en.somi ada gf la, apa ler.. sebab tak kasi nengok henpon nye itew... hahahaaa... 
tak sangka plak en.somi pun sporting plan dgn aris & co tuk aku... so touched! 
BUAT KORANG SEMUA, TERIMA KASIH BANYAK²... SANGAT-SANGAT TERHARU. SEMOGA ALLAH PANJANGKAN UMUR, UNTUK JUMPA KORANG SEMUA LAGI UNTUK TAHUN-TAHUN YANG SETERUSNYA. SAYANG KORANG SANGAT-SANGAT!!!!





0 comments: