PERGI

 Pagi ni, buka FB... nampak newsfeed kawan yang sama-sama kerja di Mobikom hingga ke TM Touch dan berakhir ke Celcom... telah dipanggil balik olehNya.


Allah... terus rasa mcm nak meraung! tak henti air mata ni mengalir.


😭😭😭😭


Walaupun kitaorg bukan sama department...aku dekat IT Dept, dia dekat Finance...tapi bila berjumpa.. boleh sembang macam lah kitaorg ni bespren sangat... memang senang kawan dgn dia. dia baik. Kalau aku turun ke Dept dia, memang akan singgah la kat station dia tu.


Bulan 3 tu hari, ada msg dia... Lillahi Taala... kenapa aku tengok dia kurus... padahal badan dia berisi selama ni... baru la tau yang dia ada cancer usus & rahim... 

Allah... berat nya ujian dia. Tapi dia cakap, dia redha... dia cakap, dah itu bahagian dia... dan dia terima seadanya... 

Allah... semoga Kau tempatkan Nur Eizan Ayub di syurga firdausi Mu tanpa azab dan hisab. 


Zan, kita takde rezeki nak jumpa kat dunia ni... semoga Allah izinkan kita jumpa semula di syurga...


Yang buat special nya dia ni dgn aku... sebab tarikh wedding kitaorg ni sama... bila bagi kad kawin dulu... bila tengok tarikh, laaaa.. samaaaaaaaa.... gado manja la jugak.. mcamana nak pegi wedding masing-masing ni? hehehee... sudahnya dpt tengok gambar jer la..😊


Tahun ni punya 20th wedding anniversary, aku dah takde suami... dan Harmee dah takde isteri... kebetulan eh?!!!

(tapi takde istilah kebetulan dalam Islam... semuanya Allah dah tentukan....)



Sabar la wahai hati...



Semoga Allah tempatkan mu di Syurga wahai sahabat... 
❤️


0 comments: