TETAMU ALLAH

 Alhamdulillah.. Terima kasih Allah.


Anakanda Muhammad Adib bin Nazzarul Zaid, telah dijemput untuk menjadi tetamu Allah.

Bertolak 21hb Nov.. flight 1.30p.m. Dan selamat tiba 2hb Dec 2022 (Jumaat yang berkah).

Rezeki dia.


Terima kasih pada yang sudi menghantar ke KLIA tempohari.. turut mendoakan... terima kasih!

TQ and credit to Makla... guide dan confident yang mami buleh drive smpi ke KLIA...

Bravo Mami!!! 😂😂😂


Actually, saya bagi nama utk joint jemaah utk turut ke sana. Dated 14-25Dis. Tapi disebabkan World Cup Qatar sedang berlangsung... tarikhnya dipercepatkan. Maknanya tak dpt la saya joint sebab bukan time cuti sekolah. Siapa la nak uruskan perihal sekolah Dak MokMok tu klu saya turut serta kan?... 


Mulanya pun, Abg Adib tak nak pegi la.. dah mami tak pegi.... but, the next day... tukar fikiran plak... kata nak joint la umrah nya. Lepas pikir panjang... tokmak pun kata ok... aku pun lepaskan la dia pergi. Dia pegi sekali dengan geng-geng ngaji Baba... tu pasal aku berani lepaskan pergi.


Rezeki juga dikurniakan sahabat-sahabat yang baik. Alhamdulillah... diorg jaga anak saya sebaik-baiknya di sana.... terima kasih... terima kasih banyak-banyak.

Diaorg puji anak saya selama berada di sana... Allahu, sebak rasanya. Semoga anakanda saya, istiqomah untuk berusaha menjadi yang lebih baik.


Rezeki dia plak, Masa di masjid Nabawi... dia nampak macam kelibat Atok tengah solat.

Allahu, merinding bulu roma... sebak!  Tu hari, Safidah masa pegi Umrah pun... terlihat mcm kelibat suami kiter kat sana... Allah.. Allah... tak tahu nak kata... 

(rindu sangat dengan 2 sosok  ini... sangat)


😭😭😭


Semoga Allah pelihara semua yang aku sayang... dunia akhirat.


Alhamdulillah. 

Abg Adib sendiri yang melakukan Badal Umrah untuk Babah. Mesti baba 'senyum & gembira' kat sana kan? Anak awak hebat ba, anak-anak awak semua hebat...  😇  

(Allah, rindunya saya pada awak)



Terima kasih Allah.

Terima kasih Ustaz Yunus, Ustaz Syawal & Isteri, Ilin & Adham serta semua jemaah Bakkah Holiday Sdn Bhd yang turut serta ke umrah kali ini. 


Semoga umrah yang maqbul dan diterima Allah. 


❤️❤️❤️


Semoga kita semua juga nanti, bakal menjejak kaki ke sana... menjadi tetamu Allah.

Semoga Allah izinkan...























 


















Ucapan manis buat anakanda. Terharu mami.
Semoga terus istiqamah wahai anak....




0 comments: