PESAN



 

Lyrics

Disaat ku tiada nanti, tiada lagi disisimuJangan kau bersedih dan menangisEngkau insan yang ku sayangYang paling ku kasih dirimuAmat bererti dihidupku
Nanti diakhir nafaskuLihatlah ku buat kali yang terakhirDoa doakan la akuDisaat aku menghadap-Nya
Jaga dirimu, sayangkuDisaatku bila tiada disisimuSemoga cinta kita kan bersamaDihatimu...
Jadikan aku yang terakhirSampai nafasku terhenti dihujung waktuSaat ku kirim cintaYang abadi...
Whooo huooo
Nanti diakhir nafaskuLihatlah ku buat kali yang terakhirDoa doakan la akuDisaat aku menghadap-Nya
Jaga dirimu, sayangkuDisaatku bila tiada disisimuSemoga cinta kita kan bersamaDihatimu...
Jadikan aku yang terakhirSampai nafasku terhenti dihujung waktuSaat ku kirim cintaYang abadi...Jaga dirimu, sayangkuDisaatku bila tiada disisimuSemoga cinta kita kan bersamaDihatimu...Jadikan aku yang terakhir

😭😭😭



Aku baru perasan lagu ni, bila lalu kat fyp Tiktok aku...

Jaga dirimu, sayangkuDisaatku bila tiada disisimuSemoga cinta kita kan bersamaDihatimu...Jadikan aku yang terakhir


Then, terus google... Allah.. nape menusuk sangat lagu ni.. En.Somie tujukan lagu ni untuk aku ker acaner?

Bapak sedey woooiiii... aku leh nangis kat opis ni... walaupun officemate aku ada jer kat sini..

Gila sedih wooooo... sapa yang cipta lagu ni??? Tak baik tau. Terus banjir...

Memang automatic terus teringat En.Somie kiter yang paling kiter rindui itu...

Allah!








Semoga Allah izinkan agar Kau yang terakhir...😊
SANGAT RINDU!

0 comments: