Product DCL


Since aku dah rajin (rajin sikit je la, hehehe) mengupdate blog... terpikir plak benda nie...
saje nak advertise product-product dr DCL nie... umum pun dah tau & kenal dgn product nie kan.. tak yah ler aku cite byk... tapi klu korang nak tau details jugak, leave a message. So, klu korang nak aku beli drp aku, aku boleh tolong belikan then poskan, lepas korang wat payment la kan.. hehehehe... tade payment, tade la barang nye... :-p (ops... harga barang blm termasuk harga pos yer...)

Aku jadi ahli ni pun utk diri sendiri jer, famili & kawan2 terdekat.. leh dapat harga murah sket... klu ada apa² promotion ker, lagi le dpt murah... ni pun kira nak tolong korang utk dptkan product DCL ni la. So, korang request for quotation dulu... once confirm, then baru next step...

Click here for more details -> PRODUCT KAMI

0 comments: