NO Caption!

Allah baru bagi ujian yang sangat sikit... pun rasa tak mampu nak menanggung nye... mcmana klu dpt ujian yang lagi banyak... 
iye la... ujian tu semua Allah nak kita lagi dekat dgn Nya. lagi banyak merintih dgn Nya... (insha Allah... masih ada lagi iman yang secebis nie untuk menghadap nya...)
tapi hati perempuan... bila dah terluka, boleh sembuh. cuma lambat baik... dan susah nak padam dalam sanubari. sabar ye hati... kuat kan semangat. Allah ada!!!!

Ya Rabb…Semua datangnya dari Engkau dan semua akan kembali kepada Engkau, maka aku serahkan semua rasa ini kepadaMu Ya Rabb… Kuatkanlah aku menghadapi setiap ujian yang Engkau berikan, Ikhlaskanlah hati aku untuk menerima setiap takdir yang Engkau tuliskan kepada aku.


Hanya Engkau Ya Rabb yang mengetahui dengan benar dalamnya hati aku maka aku memohon tuntunlah diri ini untuk tetap berada dalam kebenaranMu, permudahkan urusan kami dalam mencari RedhaMu.. Amin Allahumma Amin ~



0 comments: