Cermin pecah.

Hari Isnin 2/11/09, cermin keta aku kena pecah... kat opis ler.. hampeh betul la... ada ke ambik turbo timer jer.. banggang betul sape yg copet tuh... my partner assume abis la barang² dia kena rembat, luckily cuma itu jer yg dia ambik... kambeng betul...
Natijah nye, aku yg kena tanggung ler... pasal laki aku marah, kenapa tak turun check masa alarm keta tu bunyi... helloooo! just imaging, alarm keta tu setiap hari mesti berbunyi dlm 2-3 x hoccay... takkan ler tiap kali bunyi aku mesti turun check... on da way aku turun pun, mesti tak sempat nak tengok saper punya keje kan... benggang betul la... smpi skrg aku masih lagi tak paham dgn peel partner aku nie.. smpi kan my parents pun ckp, buat pe nak marah... benda nak jadi... entah ler...
aku pun tak tau ler nak ckp mcm mana dah... dgn aku pun macam dah malas nak bercakap, aku pun apa le lagi... diam seribu bahasa ler...
Geram punya pasal, semalam... aku g keje jalan kaki dr umah mak aku... padan muka aku!!! GEERAMMM PUNYA PASAL!!! aku klu boleh dah malas nak gado... tapi, entah ler...
sumer benda aku
dah lama pendam... kengkadang smpi naik benggong otak aku... pasal aku tak penah cite dgn saper-saper klu aku ada prob dgn my partner.. sumer aku telan sendiri... sampaikan aku pun dah tak tau apa perasaan aku... suka, benci... aku pun dah keliru...
Ya ALLAH, help me... pleaseeee....

2 comments:

fidah said...

rileks la cik kak.. sedangkan lidah lagi tergigit... hehehe wat camner.. kete kesayangan... aku dulu pun kena mcm tu gak... nasib ler member dia smash skit bg sedas dua.. hepi2.. ialah kan bkn sengaja.. dah nak kena.... redha jerk la...

Junne said...

tensen beb...bukan salah aku pun... tak yah ler nak marah sesangat... biar pi la. malas aku nak pikir.

weh, update blog ler. bz kunon.. pigidahhh...