Melawat Taman Burung

Last week dah janji dgn adib nak bawak g Taman Burung, so pepagi Ahad tuh dia pun dah bangun awal.."Jadi ke tak kita nak pegi Taman Burung ni mummy?"....
Aku pun buat wake up call... kompom adik badik aku ni tido lagi ni... set dgn ain, aku pun plan dgn my partner... kita g terjah umah akak aku... kompom membuta lagi tuh.. maklum ler.. baru pukul 8-9 pagi... hari ahad...
Sampai umah dia dlm kul 10 a.m., kasi gegar mana yang patut.. tunggu dia anak branak siap... srh dia g pick up ain plak... pasal laki ain kojo, tak dapek nak ikut... next time ye uncle rizal...:-) aku pn terus g umah mama plak... gegar adik² aku yg lain...
Settle lunch kat Lake Garden dulu, baru gerak Birk Park... ticket for Adult RM 15 (konon promotion la tuh, klu tak RM36 klu tak silap... cam tu nye mahal, kompom kitaorg balik jer) for children (3-12 yrs) RM 6...
Tempat... ok la... kira puas hati jugak la... bersepah² burung merak... sesekali pegi sini ok la... kata rakyat Mesia... kena la support tempat² mcm nie.. hehehee.. next, will be museum ker, memorial tunku abd.rahman, razak ker... best gak...

jom layan gambar...

0 comments: