Dating

Semalam ambik 1/2 day... lepas lunch aku ditemani my partner g HKL. Kena refer sana le plak pasal tiriod aku nie ha... kompom kat sana kena ambik appointment. So, next 19hb kena pegi lagi.. boring. Pasal kejap jer kan... aku pun ajak le my partner g jenjalan dulu... ingat nak tengok wayang... partner aku plak malas.. potong betul.
So, dia bawak le g Sungei Wang Plaza.. wah... berkurun dah tak pegi tempat masa berchenta dulu nie.. hehehehe... so, smlm kira dating mcm zaman mudo-mudo dulu ler... hahahahaa... best jugak... partner aku ni, lepas kitaorg ada anak, mmg tak penah le nak ajak dating ber2-2 an.. sian anak kat umah kata nye... hmmm...weekday pun ramai jugak umat kat shopping compleks ni ye... hehehehee...

2 comments:

fidah said...

wah sudah ok ka... biasa lah adat rumah tangga.. sekali sekala gaduh pastu baik blk.. klu tidak xceria la rumah tangga nie... malap jerk... ahaks...

Junne said...

tengah nak membaik pulih ler... harap-harap makin ok.. dan ok.. dan terus ok... insyallah.
harap ko pun mcm tu jugak... amin.