Xtvt hujung minggu

Last week, takde aktiviti yg menarik pun.. ingat nak pegi mandi-mando kek Desa Waterpark... tapi ramai plak adik-adik aku yg tak available.. so, cancel... maybe next month ler kut... insyAllah.
Every Saturday, my partner memang kena keje fullday... boring weh.. patah kaki mak anak beranak... hehehee... dah janji dengan adib nak g tesco, beli susu dia... pepagi Ahad tu dah tuntut... biasa ler. mana bule janji dgn budak sehat nie... lepas dia siap, sibuk kejutkan babah... tensen je partner aku tuh... kena bangun pepagi... kawan tuh dah le balik lambat smlm nye kuar dgn abob.. hehehe.. nasib le kan...
Kitaorg g breakfast kat Esso dulu.... then baru ke Tesco Ampang... beli apa yg patut... balik terus umah tokmak... tokmak nak buat soto. Tengok akak aku dah smpi... pastu ain plak... ingatkan petang tuh, nak ke Titiwangsa... takjadi plak.. mcm malas jer...
Malam, ajak my partner g Carrefour jer la... jenjalan... acik ateng plak mintak adib blanje dia karaoke pasal acik ateng dah belikan t-shirt tuk dia.. abis dituntut nye jugak... abis camno...
Akhirnya, ke Wangsa Walk Mall... kita berkaraoke... hehehehee... klu akak aku tau, kompom nak ikut punyo... so, apa lagi... jom nyanyi... hehehehe... (jgn tak tau, ini kali ke 2, my lil' lu'lu pun pegi berkaraoke... boleh? budak 10bln masuk pusat karaoke.. haru punya mak bapak zaman moden nie...) hahahahah...

*gambar nnt² le aku masukkan.. cam malas plak*

0 comments: